Razem z bankiem Millenium zachęciliśmy internautów do opowiedzenia o swoich marzeniach. Zorganizowaliśmy konkurs promujący nowy produkt – konto oszczędnościowe Twój Cel. By wziąć w nim udział, należało nagrać trzy 30-sekundowe filmy, w których przedstawi się swoje dążenia. Nagrodą były pieniądze na ich realizację. Wartość nagród wynosiła 155 tysięcy złotych. Prace konkursowe oceniało trzech znany blogerów: Lekko Stroniczy, Maciej Budzich z Mediafun i Łukasz Jakóbiak.
Social Media
Do konkursu ,,3 kroki do celu” zostało zgłoszonych ponad 200 filmów konkursowych. Jego laureat otrzymał 100 000 zł na założenie własnego studia nagrań. Jury przyznało także dwie nagrody w wysokości 10 000 zł i siedem wyróżnień (5000 zł każde). Promująca konkurs kampania online objęła takie platformy jak: Masthead, Preroll / First Watch, Kampania GDN, Facebook Ads. Bardzo ważnymi narzędziami były także strona internetowa 3krokidocelu.pl oraz kanał youtube Banku Millennium. Przez cały czas trwania konkursu akcję aktywnie wspierali zaangażowani w nią blogerzy, publikując na swoich profilach w mediach społecznościowych wpisy i materiały filmowe na temat ,,3 kroków do celu”. Informacje na temat konkursu pojawiły się na wielu forach internetowych (m.in. onet.pl, interia.pl, gazeta.pl). Filmy konkursowe zgromadziły w sumie 3 482 743 wyświetleń.